τε

Τυχαία άρθρα

 

Διαφήμιση

 
Πως να πουλάω περισσότερο.
Γίνε καλύτερος πωλητής.
Πως να αυξήσω τις πωλήσεις μου.
Μυστικά για καλύτερες πωλήσεις.

Η πώληση δεν χρειάζεται μαγικά
για να την κατακτήσεις. Απλώς να αφεθείς στην θέλησή της και την έχεις κάνει δική σου.

Το θέμα δεν είναι πάντα πως να πουλήσεις αλλά πολύ συχνά να γίνεις καλύτερος στην επικοινωνία σου με τον πελάτη και εκείνος θα σε θυμηθεί κάποτε ότι τον είχες βοηθήσει.

Lagrend creme


Οι πελάτες χωρίζονται σε κατηγορίες όπως
:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

 

● Ο πελάτης που ρωτάει πολλά (50-50 ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ).

● Ο πελάτης που αγγίζει (ΨΙΛΟΜΥΣΤΗΡΙΟΣ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΠΟΛΥ).

● Ο πελάτης με αποφασιστικό βηματισμό (ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ 70%).

● Ο πελάτης που κοιτάει πολλά προϊόντα από το ίδιο είδος σπαστικά,
   κοιτάει τις ταμπελίτσες με κοφτές-σπαστές-γρήγορες κινήσεις
   (ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ)

● Ο πελάτης που μυρίζει το προϊόν (ναι έχει συμβεί και αυτό!).

● Ο πελάτης που δεν μιλάει αλλά κοιτάει (ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ).

● Ο πελάτης που κρατάει ψώνια από άλλα μαγαζιά (50-50 ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΙ).

● Ο πελάτης που κρατάει ψώνια από το ίδιο μαγαζί (ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΛΩΣ).

● Ο πελάτης που κάθεται με τις ώρες στο μαγαζί (ΘΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΠΛΩΣ).

● Ο πελάτης που φέρνει πράγματα από το σπίτι του να ελέγξει τη συμβατότητα
   (ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ).
● Ο πελάτης που έρχεται με το τσαντάκι του (ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ!).

● Ο πελάτης που έρχεται ανέμελος με τα χέρια στις τσέπες ή κοιτάει γενικώς.
    (ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ).

● Ο πελάτης με βροντερή φωνή τρομοκράτη
   (ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙΣ!)

● Ο πελάτης που μπαίνει στο κατάστημα και αμέσως επικεντρώνεται
    π.χ. σε μια τηλεόραση, πάει από πάνω της και κοιτάει,
   (ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!)


● Ο πελάτης που έρχεται με την μαμά, το μπαμπά, τον πεθερό,
   το θείο, τον παππού την κουνιάδα το μπατζανάκη
   και πολλές φορές με φρου-φρου και αρώματα
   (ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ-ΑΥΤΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ!!!
   ΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!)

------------------------------------------------------------------------------------
Τι δεν πρέπει ΠΟΤΕ να κάνω στον πελάτη:

Δεν του φωνάζουμε παρά μόνο αν έχει πρόβλημα ακοής.

Δεν ακουμπάμε τον αγκώνα ή την πλάτη στα προϊόντα όταν μιλάμε μαζί του.

Δεν τον κοιτάμε επίμονα σαν να θέλουμε να τον χαστουκίσουμε.

Δεν του μιλάμε στον Ενικό σαν να θέλουμε να γίνουμε φίλοι.

Δεν τον μαλώνουμε με την χροιά και το ύφος της φωνής μας
  (φυσικά ούτε με αυτά που του λέμε).

ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Ή ΠΟΙΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!

Αν λέει ότι ξέρει ποιο είναι το καλύτερο έχασες την πώληση αν διανοηθείς να αντιπαρατεθείς.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ


Δεν είμαστε μονολεκτικοί. Αναπτύσσουμε το θέμα μας σχετικά με ένα προϊόν, ρωτάμε τι ακριβώς χρειάζεται και ποιος είναι ο χώρος του.

Όταν μας ζητάει χάρη π.χ. να μετρήσουμε το προϊόν με μέτρο, ή να τον εξυπηρετήσουμε σε κάτι (μέσα στη δεοντολογία μας φυσικά) δεν αρνούμαστε!


Η σκλαβωτική συμπεριφορά οδηγεί σε ευχάριστη πώληση τον πελάτη! Ο πελάτης όταν δοκιμάζει να επισκεφτεί ένα κατάστημα και έχει ένα δίλλημα του στυλ "να πάω να δω και βλέπουμε" τότε δοκιμάζει την εμπειρία και αν του το παρουσιάσεις και σαν ευκαιρία την έχεις κερδίσει την πώληση.

Lagrend creme

Τι να κάνω οπωσδήποτε:


● Βγάζετε χαρτόνια κομμένα με το χέρι - ατημέλητα με τιμές σαν να ξεπουλάτε και συχνά πυκνά.

● Βγαίνετε έξω και κερνάτε από αυτό που φτιάχνετε τους περαστικούς αν π.χ. φτιάχνετε φαγητό κάντε μερικά μεζεδάκια και βγείτε έξω!

● Βγάλετε έξω αλλά και μέσα από το μαγαζί ντάνες με προϊόντα σαν να γίνεται παζάρι! Είναι τραβηχτικό!

● Δοκιμάστε να στείλετε με διανομή φυλλάδια στα μαγαζιά και τα σπίτια της περιοχής και καλύτερα και στις άλλες γειτονιές.

● Δουλέψτε με το Internet. Βρείτε έναν καλό web designer να ξέρει ηλεκτρονικό marketing!

Δεν φτάνει μόνο η κατασκευή της ιστοσελίδας!
Πρέπει απαραιτήτως και να σας βρίσκουν οι υποψήφιοι αγοραστές που ψάχνουν το internet οτι πουλάτε! Αυτό λέγεται SEO στη γλώσσα του internet marketing!


Ρωτάμε όλους τους πελάτες που περνούν δίπλα μας αν εξυπηρετούνται και τι ακριβώς θέλουν και αν ήδη εξυπηρετούμε έναν άλλο πελάτη τους λέμε ότι ερχόμαστε αμέσως μετά τον κύριο που εξυπηρετούμε ήδη ή λέμε σε άλλον συνάδελφο να τους εξυπηρετήσει.


Δίνουμε την εντύπωση πάντα ότι μας ενδιαφέρει ο πελάτης έστω και αν αυτό δεν ισχύει :)

Α! Δείτε τις δουλειές που κάνω στο Fiverr.com, είμαι σίγουρος ότι κάποια θα σας ενδιαφέρει - κάντε κλίκ στα παρακάτω banners του Fiverr.com:
 


Ελπίζω να σας φάνηκαν χρήσιμα αυτά που σας είπα.. :)

-----------------------------------------

Δείτε επίσης:
Πώς να βάλετε λεφτά από το ίντερνετ
Μάθετε πώς βγαίνουν τα λεφτά
με ένα οποιοδήποτε site.

Πως να βγάλω λεφτά από το ίντερνετ
------------------------------------------  

Δείτε και αυτό:
Σύνταγμα Αγανακτισμένοι
Δείτε ζωντανά το συλλαλητήριο
έξω από τη Βουλή.

------------------------------------------  




03 Ιούνη 2011

   

www.xcity.gr

Ποιος Είμαι   |   Άρθρα   |   Δουλειές   |   Επικοινωνία

This website is legally protected. All contents are © copyright 2010- 2011 of Greek Web Designer Takis Hatzigeorgiou. All rights reserved.